FAQ's - Veelgestelde vragen
Product
Hoe worden de schilderijen gemaakt?
DiBond
Onze DiBond schilderijen zijn gemaakt van luxe aluminium materiaal, en hebben een matte afwerking. Uw foto wordt hoogwaardig en super scherp in fine art geprint op een aluminium sandwichpaneel. Hierbij wordt gebruik gemaakt van hoogwaardige Océ-inkten, die vervaging tegengaat en zorgt voor een geweldige scherpte en kleurbeleving.
Plexiglas
Voor de plexiglas schilderijen wordt 5 mm dik Polycasa-plexiglas gebruikt. Onze glasschilderijen zijn gemaakt van de hoogste kwaliteit materialen in een modern machinepark. Dit proces bestaat uit de volgende stappen:
- De afbeelding wordt eerst in spiegelbeeld afgedrukt met Océ-inkten op de achterzijde van een acrylglazen paneel van 5 mm.
- Achter deze afdruk komt een tweede afdruk van een witte deklaag die ervoor zorgt dat heldere kleuren en diepte extra levendig naar voren komen.
- Hierna volgt de laatste zwarte deklaag, ook wel “blockout” genoemd. Hierdoor is het paneel niet meer transparant, en dit zorgt voor extra diepte en glans.
Ophangen
Op de blockout laag wordt ten slotte het luxe ophangsysteem bevestigd, wat ervoor zorgt dat het schilderij blind opgehangen kan worden waarbij er een schaduwrand tussen de wand en het paneel ontstaat. Dit zorgt voor een zwevend effect en een luxe uitstraling.
Welke materialen worden gebruikt?
Voor onze plexiglas art wordt 5 mm dik Polycasa-plexiglas gebruikt. Dit tezamen staat garant voor plexiglas panelen van een ongekende kwaliteit.
Voor onze DiBond art worden hoogwaardige aluminium sandwichpanelen gebruikt.
Voor al onze schilderijen worden hoogwaardige Océ-inkten gebruikt.
Hoe kan het schilderij opgehangen worden?
Het schilderij kan heel simpel opgehangen worden, door het gebuiksvriendelijke ophangsysteem dat meegeleverd wordt. Met simpele wandpluggen en montageschroeven of -haken kan een schilderij binnen een mum van tijd bevestigd worden aan de wand.
Eenmaal opgehangen krijgt het schilderij door het terugliggende ophangsysteem een zwevend effect, en ontstaat er een schaduwrand.
Indien u verdere hulp nodig heeft met het ophangen, kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Onze medewerkers helpen u hier graag bij.
Leveren jullie garantie op de producten?
Op al onze producten geldt een garantie op het materiaal en de kleurechtheid van de afbeeldingen van 2 jaar.
Bestelling en betaling
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden als service gratis verzending aan voor alle bestellingen in Nederland en Belgie.
In andere Europese landen wordt er een verzendtarief van maximaal €20 per bestelling gerekend.
Op welke manieren kan ik betalen?
Al onze bestelling gaan via de SSL-beveiligde betaaldienst van Mollie. U kunt betalen met Ideal, Paypal, Creditcard, Sofort Banking, Bancontact en Klarna achteraf betalen.
Is er een mogelijkheid om achteraf te betalen?
Wij bieden de mogelijkheid aan om achteraf te betalen via Klarna.
Levering
Wat zijn de levertijden?
Al onze producten worden na afronding van het betalingsproces gelijk in productie genomen. Hierna wordt een standaard levertijd van 5-7 werkdagen gehanteerd, waarbij de levertijd afhankelijk is van het formaat van de bestelling.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Al onze bestellingen worden door PostNL bezorgd.
Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
Dit is wel het handigst, maar u kunt bijvoorbeeld ook een bezorginstructie voor de bezorger aan de bestelling toevoegen om het pakket bij de buren, of als u een tuin hebt om het pakket achterom of op een andere plek neer te zetten.
U ontvangt altijd een track and trace code zodat u precies kan zien wanneer de bezorger langskomt.
Kan ik mijn bestelling volgen?
U ontvangt een mail met daarin uw ordernummer en daarbij een track and trace code.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
U kunt u bestelling op elk moment annuleren. Het kan zijn dat de bestelling al in productie is gegaan of verzonden is, in dit geval kunt u het product alsnog altijd retourneren.
Retourneren
Is er een mogelijkheid om te retourneren?
Als service bieden wij de mogelijkheid om onze producten op proef in huis te halen, zodat u een bedenktijd heeft om een weloverwogen keuze te maken. Hierbij hanteren wij een retourtermijn van tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Blijkt later dat het product nog niet helemaal naar wens is of dat u zich om een andere reden bedacht heeft? Dan kunt u uw bestelling gewoon retourneren!
Het volledige aankoopbedrag zal na ontvangst en beoordeling van het product binnen 5 dagen terug op uw rekening worden gestort.
Tot hoelang na mijn bestelling kan ik deze retourneren?
Voor ons gehele assortiment geldt een herroepingsrecht van 14 dagen.
Contact
Waar kan ik contact opnemen met jullie?
U kunt altijd contact op nemen met de klantenservice. Ons team staat altijd klaar en reageert zo snel mogelijk.
Wat moet ik doen bij een klacht?
Als u een klacht hebt van wat voor soort dan ook, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via E-mail of Whatsapp.
Kan ik bij jullie ook terecht voor samenwerkingen?
Dit kan zeker. Voor eventuele samenwerkingen kunt u contact op nemen met onze contactgegevens op de contact pagina.